I Love Chur Churp

Be My Follower

LOVELY GURLZ

LOVELY GURLZ
i'm Ayu Zahra.. wanna know me?

tips to my students

>> Sabtu, 24 April 2010

hi guys...
okay..this week we have Science & Technology Week, right?okay..byk aktiviti tlh cikgu rancangkan sepjg mgu ni.. dr demonstrasi bedah katak n tikus sampaila kuiz2 mcm2.. alahai..nak bg korang hadiah je sbenarnye..
ok..for my own contest.. I LOVE MATHS, I LOVE I.T. ...senang je..korang kena buat slide show 10slide je.. isikan dengan nama kumpulan korang...tajuk pilihan (Maths je.. ambik subtopik kecil je).. and then slide selebihnye... tulisla satu dua contoh soalan..tunjukkan kat cikgu jalan kira cam lam exam..
kalau ada animasi2 yg best..lg banyak markah korang..
so..emel cikgu kalau ada problema.. noraabdulwahab@yahoo.com
anyway..I wish U luck..
TQ

0 comments:

Catat Ulasan

ALEXA STATS

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP