I Love Chur Churp

Be My Follower

LOVELY GURLZ

LOVELY GURLZ
i'm Ayu Zahra.. wanna know me?

lain yg kucari..lain yg kudapat

>> Jumaat, 23 April 2010

hai..
dah seminggu x ipdate blog.. viewers pun boring.. soorri...cikgu manyak keje skalang..anyway..2 hari lepas ( & semalampun)...I ada p mengail udang dengan hubby... alahai..kami ni niat nak dpat udang galah macam biasa.. tp hari xde rezekila owg kat.. yg naik semuanye ikan.. tp okla ..dalam masa 2 jam je kami dapt 13 ekor ikan duri n sekor ikan ubi.. ha.. kalau viewers rase nak tau camne rupenye ikan2 tu.. ni dia...

ada 13 ekor kat sini.. 12 ikan duri.. 1 yg vertical tu ikan ubi

lihatla aksi2 ikan ni.. dah nak mati..senyum dulu.. dpt 0n9 kan...
yg ni sedey skit..pesal pun..xtau..
haa..ikan2 duri di atas sedang gelakkan ikan ubi.. single..
close up ikan ubi..
sizenye lebih kurang 400gm je..
ni ikan duri ke 13.. xleh join yg len2 atas mika.. sbb kalut nak sengat owg ngan durinye...
ok..skang kite p section sterusnye.. dah nak jd lauk ni..
mai memasak lak..
ni dah siang2kn ikan2 tu.. kita kukus dulu.. letak garam..asam gelugur n gula skit..

ha..ready to kukus about 15 minutes ..api kecik je yer..

at last...readt to eat..
sowi aa...actually ni dah abis makan bru ambik gmbaq..tu yg tgal sekor je..
 anyway..to those interested to cook masak lemak ikan resepi kelantan..u can give me ur email..and I'll sent 2 u the recipe..k..
SELAMAT MENJAMU MATA & SELAMAT MENCUBA

1 comments:

Dewi Batrishya 26 April 2010 8:09 PG  

Sweet Mama! Followed u!
Nah e-mail: birdbatrishya@yahoo.com
Thanks in advance! ^^
P/s: Goreng pun SoDap! Hehehe..

Catat Ulasan

Cari Blog Ini

Perasaan Sweet Mummy di kala ini....

Hari Ni Hari Ape?

See Who Is Here

ALEXA STATS

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP