I Love Chur Churp

Be My Follower

LOVELY GURLZ

LOVELY GURLZ
i'm Ayu Zahra.. wanna know me?

Thanks Nuffnang for the 1st buffered earnings

>> Khamis, 20 Mei 2010

hi all..
Hari ni nak share one thing about buffered earnings..(Actually I need to rush 2 school) but okayla..telling this story 1st...
Selepas sebulan lebih setia dengan Nuffnang, akhirnye..mummy dapat gak 1st buffered advertisement.

sebenaqnye x sangkala bleh dapat buffered ads dr Digi ni.. tp memang mummy perasan 1 la... kan minggu lepas mummy ada buat entri pasal Digi..mgkin sbb2 itula Digi choose blog mummy utk di advertise kan..

Thanks to digi..mummy waiting the outcomela pulak.. please see at the large rectangle above 2 see the ads.. actually..to close to my entri last week la..

That's all....thanks Nuffnang..thanks Digi..

0 comments:

Catat Ulasan

ALEXA STATS

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP