I Love Chur Churp

Be My Follower

LOVELY GURLZ

LOVELY GURLZ
i'm Ayu Zahra.. wanna know me?

cikgu hari ni ada yang sudah GILA

>> Khamis, 20 Mei 2010

mummy mintak maafla kalau tajuk entri mummy ada kecilkan hati sesape.. sblum mummy citer lg.. mummy nak bgtau sumer..mummy pun cikgu jugak..tp mummy xleh terima hal2 sebegini jd kat sekolah... hgpa bacala berita di bawah ni...
Guru cabul lima murid


Oleh M Hifzuddin Ikhsan

hifzuddin@bharian.com.my

2010/05/21

Mangsa dakwa diajak tonton filem lucah sebelum dirogol

SIBU: Seorang guru lelaki didakwa mencabul lima murid perempuan berusia antara 11 hingga 12 tahun di sebuah sekolah rendah di Bungan, Dalat, kira-kira 80 kilometer dari sini, ketika isterinya sedang menunggu waktu melahirkan anak sulung mereka.

Difahamkan, kegiatan guru berusia 32 tahun itu bermula Mac lalu sebelum kejadian terbaru dilaporkan berlaku di kediamannya pada minggu lalu membabitkan seorang murid Tahun Enam yang juga adik iparnya. Ketua Polis Daerah Sibu, Asisten Komisioner Shafie Ismail, berkata pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu petang kelmarin, selepas semua mangsa bersama guru besar sekolah berkenaan membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sibu. “Dalam kejadian terbaru 8 Mei lalu, seorang mangsa mendakwa suspek membawanya ke kuarters guru berdekatan sekolah bagi menonton filem lucah bersama sebelum dia dirogol.

“Bagaimanapun pemeriksaan yang dilakukan ke atas mangsa di Hospital Sibu pagi tadi (semalam) mendapati tidak berlaku sebarang unsur rogol dengan kita meminda kes berkenaan kepada cabul,” katanya ketika dihubungi.

Suspek yang bertugas hampir 10 tahun di sekolah itu dikatakan berkahwin dengan isterinya yang juga bekas anak muridnya tahun lalu.

Shafie berkata, empat lagi mangsa mendakwa dicabul suspek selepas dipanggil menemuinya di makmal sekolah, namun diberi amaran agar tidak memaklumkan kejadian berkenaan kepada guru lain.
“Perbuatan suspek hanya diketahui selepas seorang mangsa yang juga adik iparnya memaklumkan kejadian kepada seorang guru wanita sekolah berkenaan awal minggu lalu.

Jadi,ape pendapat anda sumer ttg cikgu itu??udahla bininye sedang bertarung nyawa nak beranakkan anak die..sampai hati dia buat gtu... minta2  jauhla simpangla benda2 segini dr berlaku d sekitar hidup mummy.. di sekolah dah tensen dgn macam2 (ada sesama staf yg suke jeles2la... ada keje byk yg owg xfaham kite letih,tp paksala..dll). Mummy nasihatkan kepada semua guru d Malaysia ni terutamanye..hangpa ni keje sbg guru nak jadi guru betul2 ke sekadar nak makan gaji aje?Tolongla..tanpa guru,tiada cerdik pandai di dunia ni.. Jadi,jgn kau cuba cemarkan reputasi2 baik guru seperti mummy ni,,..ok...

3 comments:

nora 20 Mei 2010 7:50 PTG  

Mummy marah dengan kejadian2 sebegini...

Kazaztan Team 20 Mei 2010 8:00 PTG  

saya pun marah juga...sbb kan die nnt rosak susu sebelanga..kesian kat ceegu yg mmg berusaha nak mmbtk anak2 murid...org mcm ni jgn pegang jawatan yg mulia nie la...merosakkan anak org aje...

suhaisweet 20 Mei 2010 8:07 PTG  

nice blog & en3 dude..keep it up.. visit mine if free..lets share together ;)

Catat Ulasan

ALEXA STATS

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP