I Love Chur Churp

Be My Follower

LOVELY GURLZ

LOVELY GURLZ
i'm Ayu Zahra.. wanna know me?

kenape manusia hari ni dah jadi mcm binatang ye???

>> Selasa, 4 Mei 2010

mummy sedey btoi ble bace NST hari ni.. pasal owg buang baby lagi.. ni antara petikan yg dipetik dr NST .

Villagers in Kampung Jenderam Hulu here yesterday found a month-old baby boy abandoned in a shack, covered with ants and mosquitoes.

Aminah Muhammad, 56, who was tidying her lawn at 7am, heard faint cries and later found the fully-clothed baby, complete with mittens and socks and wrapped in a sarong, on the floor.
Aminah said it was sad to see the baby lying there with ants all over his body.

kalu owg yg buang baby tu bacala akhbar ni, x sedey ke ble tgk baby kite kena hurung penuh dengan semut? kalau dh kena hurung, 4 sure nye kena gigitla kan???

mummy pun ada baby gak.. semut bru masuk kat tangga rumah,dah sapu keluar semula..takut p dekat  baby.. ni yg sanggup biaq anak kena hurung..memang dah xde hati perut..
mummy doakan owg2 yg suka buang baby ni fikirla banyak kali.. sekarang rase beban dah terlepas sbb xyah jaga baby.. lepas ni..lepas mati.. haa..ia akan datang balik pd kita...

Renung-renungklanlah...



1 comments:

safiyyahosman 7 Mei 2010 9:45 PTG  

apa la yang diorang pikirkan...xfaham..kebanyakkan bayi y diorang buang semua ckup sifat..

Catat Ulasan

ALEXA STATS

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP